Relații Clienți
0372 636 637



Facebook
Instagram

RESURSE UMANE PENTRU ASOCIAȚII DE PROPRIETARI

Contract de mandat

Abonament lunar
50 lei
Servicii incluse:
- Dosar inițial: întocmire contract și fișa postului, informare GDPR, înregistrare modificări vector fiscal (D010) - 100 lei/angajat*
- Documente specifice: acte adiționale, decizii, adeverințe, modificări impuse de legislație sau modificări aferente deciziilor Comitetului Executiv al Asociației de proprietari - 35 lei**
- Completare și depunere declarații (D112) - inclus în abonament
- Emitere state de salariu - inclus în abonament
- Generare ordine de plată contribuții salarii - inclus în abonament

Contract individual de muncă

Abonament lunar
50 lei
Servicii incluse:
- Dosar inițial: întocmire și transmitere Revisal, parolă ITM - 100 lei/angajat*
- Dosar personal: întocmire ROI, dosar personal, fișa postului - 45 lei/angajat*
- Documente specifice: acte adiționale, dezicii, adeverințe, modificări impuse de legislație sau modificări conform deciziilor Comitetului Executiv al Asociației de proprietari, transmitere Revisal - 35 lei**
- Completare și depunere declarații (D112) - inclus în abonament
- Emitere state de salariu - inclus în abonament
- Generare ordine de plată contribuții salarii - inclus în abonament
tarife negociate în baza unui contract
Alte servicii:
- Servicii de Protecția Muncii și Medicina Muncii
- Reconstituire la preluarea unei asociații noi
- Consultanță

se achită o singură dată la întocmirea dosarului pentru contractul de mandat/contractul individual de muncă.
** se achită pentru fiecare document întocmit

PROGRAM DE LUCRU

Luni - Vineri

09:00 - 18:00

DATE COMPANIE

SC MARF Administrare SRL

Sediul central: Str. Orhideelor, Nr. 35U, Chiajna, ILFOV, CP 077040

CUI RO 36817790 | J23/4893/2016

Telefon: 0372 636 637

Web: https://www.marf.ro

E-mail: suport@marf.ro

Căutare