Prin intermediul serviciului de administrare financiar-contabilă, compania MARF Administrare asigură organizarea si conducerea contabilitații în partidă simplă, având urmatoarele obligații:
- întocmirea listelor de plată lunare;
- completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidența fondului de rulment, registrului pentru evidența fondului de reparații, registrului pentru evidența sumelor speciale, registrului pentru evidența fondului de penalizari, precum și alte formulare specifice activitații de contabilitate;
- întocmirea lunară a situației elementelor de activ și pasiv, precum și depunerea acestora cu frecvența semestrială la primărie;
- calcularea penalizărilor, conform reglementărilor legale în vigoare și regulamentului asociației, aprobat de către Adunarea Generală;
- întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale la Administrația Financiară de care aparține asociația;
- actualizarea datelor privind numărul de persoane înregistrate pe listele lunare de plată;
- întocmirea listelor cu restanțieri și informarea Comitetului Executiv privind situația restanțelor;
- întocmirea si prezentarea rapoartelor și documentelor necesare pentru verificarea situației financiar-contabile, la solicitarea Comitetului Executiv sau Adunării Generale;
- întocmirea si prezentarea anuală, în cadrul Adunării Generale, a raportului privind administrarea condominiului pe parcursul anului precedent.