Servicii de Casierie și Încasare Contribuții

În cadrul procesului complet de administrare a unei Asociații de Proprietari, serviciul de casierie joacă un rol esențial în asigurarea unei gestiuni financiare corecte, transparente și eficiente. La MARF Administrare, punem la dispoziția clienților noștri personal specializat, instruit să efectueze toate operațiunile de casierie în conformitate cu legislația în vigoare și cu regulamentele interne ale fiecărei asociații.

Scopul nostru este să facilităm colectarea contribuțiilor lunare, să menținem o evidență clară a fluxurilor financiare și să oferim un punct de contact direct între locatari și administrație.

Ce presupune serviciul de casierie?

Serviciul nostru de casierie este structurat pentru a acoperi toate activitățile operaționale legate de gestionarea fondurilor în numerar și a relației financiare cu proprietarii:

Încasarea contribuțiilor și penalităților

Colectarea cotelor lunare de întreținere și a altor fonduri stabilite de Asociație (fond de rulment, fond de reparații, fond de penalizări etc.)

Încasarea penalităților de întârziere, conform regulamentului aprobat de Adunarea Generală

Emiterea documentelor justificativ

Eliberarea chitanțelor pentru fiecare sumă încasată

Asigurarea trasabilității fiecărei operațiuni financiare

Întocmirea și actualizarea Registrului de Casă

Evidența zilnică a tuturor încasărilor și plăților în numerar

Arhivarea documentelor contabile în conformitate cu normele legale

Distribuirea tipizatelor și formularelor administrative

Punerea la dispoziția proprietarilor a formularelor necesare (cereri, notificări, declarații)

Asigurarea unei comunicări eficiente între administrație și locatari

Preluarea sesizărilor și solicitărilor

Recepționarea directă a sesizărilor din partea proprietarilor în timpul programului de casierie

Transmiterea acestora către departamentele competente pentru soluționare

Efectuarea plăților către furnizori

Gestionarea plăților către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii (energie electrică, apă, salubritate, întreținere lifturi etc.)

Asigurarea continuității serviciilor prin respectarea termenelor de plată

Avantajele colaborării cu MARF Administrare

Cui se adresează?

01
Asociații de Proprietari care doresc o gestionare profesionistă a încasărilor și plăților
02
Comitetul Executiv care caută un partener de încredere pentru operațiunile de casierie
03
Comunități rezidențiale care pun accent pe transparență și comunicare eficientă